Background

Forfattere

Anders Schunk Flipped Classroom
Anders Schunk
VIDEO OG FLIPPED CLASSROOM
Anne Boie Johannesson
Anne Boie Johannesson
FLIPPED LEARNING OG KOLLABORATIV LÆRING
David Jørgensen
David Jørgensen
DANSK SOM ANDETSPROG OG FLIPPED LEARNING
Henning Romme Lund
Henning Romme Lund
FLIPPED CLASSROOM OG LÆRINGSRUM
Henrik Levinsen
Henrik Levinsen
EN DIDAKTISK MODEL FOR FLIPPED CLASSROOM
JesperLarnæs
Jesper Friis Larnæs
DANSK SOM ANDETSPORG OG FLIPPED LEARNING
Kristian Kildemoes Foss
Kristian Kildemoes Foss
EN DIDAKTISK MODEL FOR FLIPPED CLASSROOM
Marie Lohmann-Jensen
Marie Lohmann-Jensen
DIDAKTISKE PERSPEKTIVER PÅ DEN ELEVCENTREREDE UNDERVISNING I FLIPPED CLASSROOM
Morten Barasinski
Morten Barasinski
MIN OPLEVELSE SOM LÆRER
Morten Philipps
Morten Phillips
EN DIDAKTISK MODEL FOR FLIPPED CLASSROOM
Skærmbillede 2016-05-06 kl. 23.36.00
Per Gregersen
QUIZZER, UNDERVISNINGSDIFFERENTIERING OG FLIPPED CLASSROOM
Peter Holmboe Flipped Learning
Peter Holmboe
FLEKSIBEL EVALUERING – KOMPETENCETÆNKNING OG EVALUERING AF DET UMÅLELIGE
PEJE
Peter Jespersen
EN DIDAKTISK MODEL FOR FLIPPED CLASSROOM
Rasmus Kragh Wendelbo
Rasmus Kragh Wendelbo
EN BERETNING OM FLIPPED CLASSROOM
Roland Hachmann
Roland Hachmann
I MÅL MED FLIPPED LEARNING
Skærmbillede 2016-05-07 kl. 00.24.19
Søren Lundsgaard Jørgensen
FLIPPED CLASSROOM: ET SPØRGSMÅL OM DIDAKTIK?
STNI profil
Stine Karen Nissen
EN DIDAKTISK MODEL FOR FLIPPED CLASSROOM
Thomas Dyreborg Andersen
Thomas Dyreborg Andersen
EN DIDAKTISK MODEL FOR FLIPPED CLASSROOM
Skærmbillede 2016-02-10 kl. 20.26.50
Tobias Kidde Skov
FLIPPED CLASSROOM: ET SPØRGSMÅL OM DIDAKTIK?
Uffe Lyngdal Sørensen
Uffe Lyngdal Sørensen
FLIPPED-MASKINER – OM RELATIONERNE MELLEM PRODUKTION, DISTRIBUTION OG DIDAKTIK