Background

BOGENS KAPITLER

Introduktion

DEL 1
INTRODUKTION TIL DET AT FLIPPE

Flipped Classroom og læringsrum
Henning Romme Lund

En didaktisk model for Flipped Classroom
Henrik Levinsen, Kristian Kildemoes Foss, Thomas Dyreborg Andersen, Morten Phillips, Peter Jespersen, Stine Karen Nissen

Didaktiske perspektiver på den elevcentrerede undervisning i Flipped Classroom
Marie Lohmann-Jensen

Flipped Classroom: et spørgsmål om didaktik?
Tobias Skov og Søren Lundsgaard Jørgensen

DEL 2
PERSPEKTIVER PÅ EN FLIPPET UNDERVISNING

I mål med Flipped Learning
Roland Hachmann

Flipped Learning og kollaborativ læring
Anne Boie Johannesson

Quizzer, undervisningsdifferentiering og Flipped Classroom
Per Gregersen

Fleksibel evaluering – kompetencetænkning og evaluering af det umålelige
Peter Holmboe

Dansk som andetsprog og Flipped Learning
Jesper Larnæs og David Jørgensen

Video og Flipped Classroom
Anders Schunk

Flipped-maskiner – om relationerne mellem produktion, distribution og didaktik
Uffe Lyngdal Sørensen

DEL 3
FLIPPEDE BERETNINGER

Min oplevelse som lærer
Morten Barasinski

En beretning om Flipped Classroom
Rasmus Kragh Wendelbo